Kiitos, kun valitsit Xploran!
Xplora-kellopuhelimet toimitetaan esiasennetulla Xplora Mobile Oy:n SIM-kortilla. Esiasennettu SIM-kortti vaatii liittymäsopimuksen. Liittymäsopimuksen hinta riippuu valitsemastasi liittymätyypistä ja laskutusjaksosta. Löydät lisää tietoa Xploran liittymistä ja hinnoista täältä: https://www.xplora.fi/liittymantiedot/
Vaihe 1
Xplorassasi on esiasennettu SIM-kortti Xplora Mobilelta. Mikäli olet ostanut kellopuhelimen Xploran omasta verkkokaupasta, on liittymäsi jo aktivoitu ja löydät Xploran puhelinnumeron sähköpostistasi. Jatka tällöin suoraan vaiheeseen 3.
Jos olet ostanut Xplorasi joltakin jälleenmyyjältämme, aktivoi Xploran liittymä napsauttamalla alla olevaa linkkiä. Mikäli käytät jonkun toisen operaattorin liittymää, tulee sinun aktivoida palvelumaksu samaisen linkin kautta.
Jos olet ostanut laitteen ilman SIM-korttia, käytettynä tai haluat aktivoida aikaisemmin käytössä olleen Xploran uudelleen, sinun tulee tilata uusi SIM-kortti ja liittymä. Tämä tapahtuu helposti napsauttamalla alla olevaa linkkiä.
Vaihe 2
Kun liittymätilaus on aktivoitu, kellon puhelinnumero lähetetään ilmoittautumisen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen noin tunnin sisällä.
Vaihe 3
Lataa Xplora-sovellus Google Play -kaupasta tai AppStoresta.
Rekisteröidy Xplora-sovellukseen käyttämällä omaa sähköpostia ja puhelinnumeroa.
Vaihe 4
Siirry sovelluksen etusivulle ja klikkaa Xplora-sovelluksen yläkulmasta “Lisää uusi Xplora”.
Yhdistä kello sovellukseen noudattamalla puhelimen näytöllä näkyviä ohjeita.
Tarvitsetko apua?
Omistautunut asiakaspalvelutiimimme on täällä teitä varten!
Lähetä meille yhteydenottopyyntö
Voit aina kirjoittaa meille ja lähettää yhteydenottopyynnön yhteydenottolomakkeen kautta.
Pääset lomakkeelle alla olevasta linkistä. Asiakaspalvelumme vastaa pyyntöihin arkisin klo 9-17.