Xplora Lasitakuu
Yltyykö vauhti herkästi leikkien lumoissa? Riittääkö lapsella menoa ja meininkiä?
Kaikki Xplora kellopuhelimet sisältävät kahden vuoden takuun. Takuu ei kuitenkaan yleensä korvaa käytössä rikkoutuneita näyttöjä. Koska monissa perheissä menoa ja meininkiä kuitenkin riittää, Xplora puhelimeen on mahdollista ostaa erikseen lasitakuu. Tältä sivulta löydät tietoa siitä, mitä Xploran lasitakuu sisältää.
Lasitakuun sisältö pähkinänkuoressa:
- Uusi tuote, teknisesti vastaava tai parempi
- Ei omavastuuta
- Ei ikävähennystä
- Pätee maailmanlaajuisesti. Korvaus myönnetään Suomessa.
Toimintaohjeet lasin rikkoutuessa:
- Ilmoitat tapahtuneesta lähettämällä viestiä osoitteessa https://support.xplora.com/hc/fi/requests/new. Täytä tiedot ja lisää kuva rikkoutuneesta lasista.
- Teemme vahinkoarvion. Jos vahinko kuuluu lasitakuun ehtojen piiriin, saat uuden samanlaisen tai uudemman mallin.
- Uusi tuote toimitetaan sinulle postitse.
Lasitakuun ehdot:
Voimassa tammikuusta 2020 alkaen.
1. Mitä tuotetta sopimus koskee?
Lasitakuu voidaan ostaa vain samaan aikaan, kun ostat Xplora-puhelimen verkkosivuiltamme tai kun aktivoit Xplora puhelinliittymän uudelle jälleenmyyjältä ostamallesi puhelimelle. Lasitakuu koskee vain ostokuitissa mainittua tuotetta.
2. Ketä sopimus koskee?
Takuu koskee Xploran alkuperäistä ostajaa ja käyttäjää tai henkilöä, joka on myöhemmin ostanut tuotteen. Viestintä voi tapahtua vain alkuperäisen ostajan ja takuunantajan välillä, jos takuunantajalle ei ole toimitettu tietoa omistajanvaihdosta. Asiakkaan vastuulla on antaa oikeat yhteystiedot.
3. Missä sopimusta sovelletaan?
Sopimus on voimassa kaikkialla maailmassa. Korvaus myönnetään Suomessa.
4. Milloin sopimusta sovelletaan?
Sopimus on voimassa vuoden ostopäivästä alkaen.
5. Sopimus sisältää
Sopimus sisältää rikkoutuneen lasin, pois lukien tahallisesti tehty vahinko.
6. Omavastuu
Vahinkotapauksessa ei ole omavastuuta. Huomioittehan että lasitakuun kautta vaihdetun laitteen on tarkoitus korvata rikki mennyt laite.
7. Käyttö
Xplora-tuotetta on käsiteltävä huolellisesti vaurioiden välttämiseksi. Tuotetta ei saa esimerkiksi käyttää tilanteissa, joissa rikkoutumisriski on ilmeinen.
8. Korvaussäännökset – päivitetty 3.11.2022
Korvattavan vahingon sattuessa, korjauskustannukset korvataan enintään tuotteen käypä markkina-arvo huomioiden vahinkohetkellä. Mikäli tuotetta ei voida korjata, korvataan asiakkaalle uusi vastaava tuote. Mikäli vastaavaa tuotetta ei ole saatavilla, korvataan se teknisesti vastaavalla tuotteella kuin vaurioitunut tuote. Xplora Mobile Oy määrittelee, milloin tuote on korjattava ja milloin taas korvattava uudella tuotteella. Jos tuote korvataan uudella tuotteella, jäljellä oleva sopimuskausi siirretään uuteen tuotteeseen. Tuotteen iän ja käytön perusteella ei tehdä ikävähennyksiä. Käteiskorvausta ei anneta. 3.11.2022 alkaen tuote vaihdetaan kerran sopimuskauden aikana. Niihin, jotka ovat ostaneet laajennetun takuun ennen tätä päivämäärää, sovelletaan vanhaa sopimusta.