Turvaa ostoksesi Xploran lasitakuulla
Yltyykö vauhti herkästi leikkien lumoissa? Riittääkö lapsella menoa ja meininkiä?
Kaikki Xplora kellopuhelimet sisältävät kahden vuoden takuun. Takuu ei kuitenkaan yleensä korvaa käytössä rikkoutuneita näyttöjä. Koska monissa perheissä menoa ja meininkiä kuitenkin riittää, Xplora-kellopuhelimeen on mahdollista ostaa erikseen lasitakuu. Tältä sivulta löydät yleisimmät kysymykset ja vastaukset koskien kellojemme lasitakuuta ja mitä se sisältää.
Mitä takuu kattaa?
Lasitakuu voidaan ostaa vain samaan aikaan Xplora-kellopuhelimen kanssa verkkosivuiltamme tai kun aktivoit Xplora-liittymän uudelle jälleenmyyjältä ostamallesi kellopuhelimelle. Lasitakuu voidaan ostaa uudelle kellolle 14 päivän kuluessa alkuperäisestä ostopäivästä.
Takuun sisältö:
- Takuu ei koske kelloja, jotka on ostettu ennen 14 päivän aikarajaa.
- Jos olet ostamassa takuuta jälleenmyyjältä ostetulle kellolle, sinun tulee esittää alkuperäinen ostokuitti takuuta ostettaessa.
- Takuu koskee vain alkuperäistä ostajaa, eikä sitä voi siirtää toiselle henkilölle, ellei muuta ole kirjallisesti sovittu Xploran asiakaspalvelun kanssa.
Ketä takuu koskee?
Takuu koskee Xplora-puhelimen alkuperäistä ostajaa, mutta se voidaan joissain tapauksissa siirtää uudelle omistajalle esimerkiksi jälleenmyynnin yhteydessä.
Tärkeää huomioida:
- Kaikki takuuseen liittyvä viestintä voi tapahtua vain alkuperäisen ostajan ja takuunantajan välillä, jos takuunantajalle ei ole toimitettu tietoa omistajanvaihdosta.
- Asiakkaan vastuulla on pitää yhteystiedot ajan tasalla.
Mitä vahinkoja takuu kattaa?
Takuu kattaa kellon näytön vahingot kuten:
- Heikentynyt käytettävyys – esim. jos kosketusnäyttö ei reagoi tai ei toimi oikein.
- Käytöstä aiheutuneet fyysiset vahingot – esim. jos näyttö on haljennut tai rikkoutunut pudotuksen, iskun tai muun väärän käsittelyn seurauksena.
Mitä vahinkoja takuu ei kata?
- Tahalliset vahingot – tahallisesti aiheutuneet vahingot eivät kuulu takuun piiriin.
- Muiden kellon osien vahingot kuin näytön – esim. rannekkeen tai kellon rungon vahingot.
- Normaali kuluminen – pienet naarmut tai kosmeettiset vauriot, jotka eivät vaikuta toimintaan tai turvallisuuteen.
- Vesivahingot – veden aiheuttamat vahingot, jotka ylittävät kellon määritellyn kestävyyden.
Miten tiedän, kuuluuko vahinko takuun piiriin?
Jos olet epävarma, kuuluuko tietty vahinko takuun piiriin, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiantuntijamme arvioivat vahingon tyypin ja laajuuden ja ilmoittavat, kuuluuko se takuun piiriin.
Kuinka kauan takuu on voimassa?
Takuu on voimassa yhden vuoden kellon ostopäivästä alkaen.
Missä takuu on voimassa?
Takuu on voimassa kaikkialla maailmassa. Korvaus myönnetään Suomessa.
Kuinka monta kertaa voin käyttää takuuta?
Takuuta voi käyttää kerran takuuaikana. Tämä tarkoittaa, että voimme vaihtaa rikkoutuneen laitteen uuteen yhden kerran takuuaikana.
Jäljellä oleva sopimuskausi siirretään uuteen tuotteeseen. Mikäli tuotteelle sattuu toinen vahinko, niitä ei enää korvata lasitakuusta.
Onko takuussa omavastuu?
Vahinkotapauksissa ei ole omavastuuta.
Miten toimin vahingon sattuessa?
Jos kellosi näyttö rikkoutuu, ja vahinko kuuluu lasitakuun piiriin:
- Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja anna kuvaus vahingosta. Liitä mukaan kuva/video vahingoittuneesta näytöstä.
- Teemme vahinkoarvion. Jos vahinko kuuluu lasitakuun ehtojen piiriin, saat uuden samanlaisen tai uudemman mallin.
- Uusi tuote toimitetaan sinulle postitse.
Tarvitsetko apua?
Olemme täällä sinua varten! Onko sinulla kysyttävää tai kohtasitko ongelmia? Älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Klikkaa alla olevaa painiketta, niin autamme mielellämme!
